Список форумов Движение ТИГЕЛЬ - Практическая психология, НЛП, соционика, арт-терапия, кинезиология, профориентация
сайт ФППМ

Практическая психология. Наблюдения и комментарии.
 
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

VW Announces New Battery Tech, End Of Combustion Engines

 
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Движение ТИГЕЛЬ - Практическая психология, НЛП, соционика, арт-терапия, кинезиология, профориентация -> Прикладная кинезиология
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
miniming
Почетный гость


Зарегистрирован: 20.12.2020
Сообщения: 146

СообщениеДобавлено: Пн Мар 22, 2021 10:39 am    Заголовок сообщения: VW Announces New Battery Tech, End Of Combustion Engines Ответить с цитатой

VW Announces New Battery Tech, End Of Combustion Engines For Audi



This past week, Volkswagen Group brand Audi confirmed an end to the development of new combustion engines, as well as an overarching strategy to give the company an edge in the fierce battle for electric vehicle (EV) marketshare. The future for automakers is all about batteries: lowering costs, improving performance, and increasing production capacity.

Besides their visionary CEO Elon Musk, Tesla’s greatest advantage over competitors is its advanced batteries and accompanying software. Not only are the packs they utilize are more cost efficient than those used by rivals, Tesla has also invested billions into Gigafactories with a goal of producing more than 60% of the world’s supply of lithium-ion batteries.

It’s no surprise that the world’s second largest carmaker is racing catch up. Volkswagen made its strategy clear to investors at a March 15th event they dubbed Power Day. As early as 2023, VW plans to introduce new “unified” prismatic batteries cells to achieve a maximum of 50% cost savings, with the goal of driving costs down to under $100 per kilowatt-hour (kWh) by the end of the decade. This sweet spot in the internal combustion engine versus battery competition will make EVs cheaper than gasoline-powered cars. It’s no surprise plenty of research is going into optimal battery designs.

Read More : pg slot
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Движение ТИГЕЛЬ - Практическая психология, НЛП, соционика, арт-терапия, кинезиология, профориентация -> Прикладная кинезиология Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Русская поддержка phpBB