Список форумов Движение ТИГЕЛЬ - Практическая психология, НЛП, соционика, арт-терапия, кинезиология, профориентация
сайт ФППМ

Практическая психология. Наблюдения и комментарии.
 
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

What happens to all that pipeline inventory?

 
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Движение ТИГЕЛЬ - Практическая психология, НЛП, соционика, арт-терапия, кинезиология, профориентация -> Психология веры, религия
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
miniming
Почетный гость


Зарегистрирован: 20.12.2020
Сообщения: 146

СообщениеДобавлено: Вт Июн 22, 2021 8:05 am    Заголовок сообщения: What happens to all that pipeline inventory? Ответить с цитатой

What happens to all that pipeline inventory?

The key question is will those goods stuck in pipeline inventory make it to the consumer while the demand is still there? The recent precipitous collapse in lumber prices suggests that as Americans shift towards a more normal consumption pattern, we might end up with a lot more of some goods than retailers planned. Neglect of pipeline inventory, or increased ordering to make up for the pipeline lag, is one of the major causes of the bullwhip effect in supply chains. Sophisticated retailers like Walmart or Target are probably always on top of how much inventory they have in the pipeline, but the challenge is will the demand still be there when those goods finally arrive? For fashion retailers, this could be “Hello, TJX” as they end up looking for help to liquidate excess inventory. สล็อตวอเลท

If there is one thing that we should learn from all of this is that when you exceed the capacity of a system, you don’t get very good performance. We have exceeded the capacity of our marine terminals, our rail intermodal terminals, our trucking networks, and many of our distribution centers. Typically we have some slack capacity to handle surges, but shippers have been running flat out since last August, in the face of Covid-19 infections, labor shortages, and disruptions like weather. When you run things at the redline or beyond for so long, things break down. It’s a challenging time to be in the global logistics business.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Движение ТИГЕЛЬ - Практическая психология, НЛП, соционика, арт-терапия, кинезиология, профориентация -> Психология веры, религия Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Русская поддержка phpBB